Český výrobek - granát s tradicí

Zlatnictví Granátový šperk Michaely Konopkové

Reklamace

Reklamace krok za krokem

1. Napište mi na e-mail: konopkova@mujmail.cz  . Uveďte své jméno, VS faktury, datum nákupu a stručný popis vady.

2. Zboží zašlete na adresu: Mašov 30, 511 01, Turnov. K zásilce přiložte kopii faktury, popis vady, návrh způsobu řešení reklamace, kontaktní adresu, telefon a e-mail. Zboží nezasílejte na dobírku, nejsme povinni jej takto převzít.

3. O reklamaci rozhodneme většinou už do 2 pracovních dní od obdržení zásilky, ve složitějších případech zpravidla do 4 pracovních dnů.

4. Reklamaci včetně případného odstranění vady vyřešíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů. O vyřízení vás budeme informovat e-mailem.

Podrobné informace najdete v našem ikona souboruReklamačním řádu

ikona souboruObchodní podmínky

 
 
Obchodní systém Shop4u © 2000-2022